東華三院X Plastic Thing

2016-08-24 (星期三)
活動類別:學校活動¦15-16活動
【黐住女神去Dating】有奬遊戲 贏走Plastic Thing設計的八達通袋

東華三院X Plastic Thing

【黐住女神去Dating】有奬遊戲 贏走Plastic Thing設計的八達通袋

Plastic Thing筆下的「女神」唔單止又靚又識嘆,仲要係充滿愛心嘅「港女」!「女神」最近就同「光頭仔」化身成為「東華三院社企大使」,為大家介紹東華三院的3間社企,分別有iBakery愛烘焙、BiciLine單車生態旅遊同CookEasy煮餸易,希望大家多認識社企並同時支持殘疾人士同弱勢社群就業。

 

女神做大使,當然就唔止睇片咁簡單啦,佢仲邀請大家係8月19日至24日期間參加有奬遊戲,睇完片答啱問題即有機會贏走Plastic Thing設計的「八達通」袋。

 

即刻去東華三院Facebook專頁(https://www.facebook.com/tungwahgroup)或Instagram (https://www.instagram.com/tungwahgroup/)睇短片參加遊戲啦!

 

下期仲有其他精彩的遊戲,可贏走更多Plastic Thing設計的「萌爆」禮物,記得留意住最新消息或「讚好/Like」東華三院Facebook專頁 / 「追蹤/Follow」東華三院Instagram@tungwahgroup!

 

地址: 新界將軍澳學林里8號
Address: 8 HOK LAM LANE TSEUNG KWAN O
電話(Tel): 27061336
傳真(Fax): 27069336
Powered by Friendly Portal System v10.32